Succesverhalen Succesvolle samenwerking Deli Home en AV

1284
Fleur de Graaf
Beau Nanninga bouwt mee aan de digitale timmerfabriek van Europa als content marketeer bij CanDo, de interne start-up van Deli Home.

Beau gaat campagnes ontwikkelen en vertaalt deze naar de website, social media en e-mail. Met als visie om iedereen in staat te stellen zelf zijn of haar interieur mooier en comfortabeler te maken. In het team van 25 enthousiaste marketingcollega’s staat het testen en leren van nieuwe ideeën en initiatieven centraal. Zij ontwikkelt zowel online als offline een frictieloze, efficiënte en vernieuwende klantreis en draagt hiermee bij aan de ontwikkeling van marketingcampagnes.

Deli Home werkt met een team van ongeveer 1500 medewerkers verdeeld over 10 landen iedere dag aan de innovatie en ontwikkeling van een assortiment dat bestaat uit duizenden verschillende producten in de woonbranche. Gepersonaliseerde en op maat gemaakte producten die voornamelijk van hout zijn vervaardigd. Van inspiratie, naar configuratie, creatie en loyaliteit.

Wij wensen Beau heel veel plezier en succes bij deze nieuwe uitdaging!

Mediation by Lisanne Bronkhorst in coöperation with Jochem De Boer