Podcast luistertip Sneller en effectiever recruitment in een krappe arbeidsmarkt
733

De arbeidsmarkt is krap en werkgevers worstelen om de juiste mensen aan boord te krijgen. De traditionele 'post & pray'-aanpak is niet langer voldoende om vacatures succesvol te vervullen. Maar wat is dan wel de sleutel tot effectieve werving en snelle aanwerving?
In aflevering 70 van de HR Podcast deelt Gusta Timmermans, schrijver van de bestseller 'Handboek Recruitment & Employer Branding' en oprichter van Recruitment Builders, haar inzichten en expertise. Een van de waardevolle tips die Gusta deelt, is het belang van het heroverwegen van de standaard vraag: "Waarom wil je bij ons komen werken?". Ze benadrukt dat het cruciaal is om nieuwe benaderingen te verkennen en te focussen op wat kandidaten echt motiveert.
Een ‘must-listen’ podcastaflevering met inspiratie voor het verbeteren van recruitmentstrategieën en voor het vinden van effectieve manieren om vacatures sneller in te vullen. Beluister de podcastaflevering.
In aflevering 70 van de HR Podcast deelt Gusta Timmermans, schrijver van de bestseller 'Handboek Recruitment & Employer Branding' en oprichter van Recruitment Builders, haar inzichten en expertise. Een van de waardevolle tips die Gusta deelt, is het belang van het heroverwegen van de standaard vraag: "Waarom wil je bij ons komen werken?". Ze benadrukt dat het cruciaal is om nieuwe benaderingen te verkennen en te focussen op wat kandidaten echt motiveert.
Een ‘must-listen’ podcastaflevering met inspiratie voor het verbeteren van recruitmentstrategieën en voor het vinden van effectieve manieren om vacatures sneller in te vullen. Beluister de podcastaflevering.
Recente artikelen
Dubbel succes bij Metalflex
Onverwachts dubbel succes! En dát werd beloond met een heerlijke taart voor het hele team. Zo’n gebaar laat z...
Haar
Podcasttip: Hoe taal het verschil maakt in internationale sales
De tijd gaat verrassend snel als je in de auto zit en luistert naar iets waar je actief aan meedoet. Dat merkte ...
Haar
Verkoop draait niet om praten, maar om luisteren
De beste verkopers praten niet het meest, ze luisteren het best.
Haar